Aprílový jarno-ZIMNÝ tramp
Po hrebeni Vihorlatu
Hľadať
Prehľadávať len:
Celkom: 45 nájdených výsledkov.
Strana 1 z 3

<span class="highlight">Pokoj</span> v Pacifiku

Uverejnené 24. máj 2013. Publikované v Kanada

Pokoj v Pacifiku Vianoce 2010 som sa rozhodol tráviť netradične. Na konci sveta. Ak nie úplne na konci sveta, tak určite na konci Kanady, na samom západe krajiny, vo Victorii, hlavnom meste provincie ...

Malý a Veľký Rozsutec

Uverejnené 09. október 2020. Publikované v Malá Fatra

... taká pohodová. Do kopca, ale nedalo mi veľa námahy, aby som sa tam dostal.    Tu som sa už ocitol nad mrakmi, ktoré zostali v doline. Spoza kopcov čoskoro vyjde slnko, takže budem spokojný. Ale! Vždy ...

Žobrák

Uverejnené 29. august 2020. Publikované v Čergov

... až sa mi uvolnila jedna šnúra. Možno vytrhlo tyčku zo zeme, možno len šnúra sa vytiahla z tyčky. Tyčku som v noci ani veľmi nehľadal. Dal som novú a do rána už bol pokoj. Síce fúkalo, ale prístreškom už ...

Sninský kameň a južný hrebeň Vihorlatu

Uverejnené 23. marec 2020. Publikované v Vihorlat

... som. O 30 sekúnd sa to ozvalo znova. Prestal som si to všímať a to niečo, v pokoji odišlo, až som to prestal vnímať a znova som sa ocitol v ríši snov. Bol som dosť vysoko a aj ďaleko od civilizácie ...

K Vihorlatu

Uverejnené 30. august 2019. Publikované v Vihorlat

K Vihorlatu Noc som mal veľmi nepokojnú. Všetko bolo super, teplota nadpriemerná, bol som sýty, mal som dostatok vody. Jedno ma však neskutočne… K Vihorlatu Predchádzajúce časti: Za Šípkovou ...

Kujavy a Lízaný kameň

Uverejnené 06. júl 2019. Publikované v Slanské vrchy

... ďalej už nešla. Ona bola spokojná a ja tiež.    Pripravoval som si raňajky, už som mal na sebe aj nohavice, balil som sa. Znova som zaregistroval šuchot lístia a meter, max. meter a pol odo mňa, ďalší ...

Na Javorovú veľkou okľukou II.

Uverejnené 05. júl 2019. Publikované v Slanské vrchy

... Sú tam? Nie sú? Na chatu som dorazil o 20.40 h. Unavený, ale spokojný. Na chate nikto nebol. Mohol som si užívať pokoj a samotu, rovnako ako srnka, ktorá ma privítala. Noc na Javorovej Šiel som skontrolovať ...

Príkre zrázy Čiernej hory

Uverejnené 01. jún 2019. Publikované v Slanské vrchy

... deň sa rozlúčil. Noc bola pokojná, trocha vetristá. A čo som ti ešte neprezradil? Toto: Keď som sa vracal späť k odloženému batohu, pri Obrej nohe, tak som stratil krytku na objektív fotoaprátu. Už ...

Zimný prechod Čiernej hory

Uverejnené 23. január 2019. Publikované v Slanské vrchy

... dňa spokojný. Dnešný deň bol iný. Vonku mrzlo. Mrzlo celý včerajší deň a aj noc, ba dokonca ani teraz nebola teplota nad bodom mrazu. Vak som si na noc uložil do batohu pričom som z hadičky vyfúkol vodu, ...

Poloniny, do Balnice

Uverejnené 16. október 2018. Publikované v Východné Karpaty

... posteli, ale som bol oddelení od kuchyne len závesom. Bol som spokojný. Nemusel som vybaľovať spacák, mal som čisté posteľné prádlo. Jednoducho sen! Večera a zábava pri ohni Ja som zjedol klasické ...

Cez Mošník

Uverejnené 22. január 2018. Publikované v Slanské vrchy

... ohňom som mal viac starostí ako osohu, tak som sa uchýlil k osvedčenej metóde roztápania snehu na variči. Konečne som mohol odskúšať zástenu, ktorú som si zabezpečil a bol som spokojný. Liehový varič ...

Okolo prameňa Laborca

Uverejnené 14. september 2017. Publikované v Východné Karpaty

... kvapiek na celtu. Štuple šli do uší a ja som znova pokojne zaspal. Rýchle ráno Ráno sa mi z pelechu vôbec nechcelo. Zo stromov ešte kvapkali kvapky vody a ani teplota nebola veľmi vysoká Vstal som ...

Nad sedlom Súľová

Uverejnené 01. september 2017. Publikované v Volovské vrchy

... som mu vtip. Medveď si spokojne leží pod košatým stromom a počuje zvuk rolničiek. Á už mi idú raňajky. – pomyslí si. Je to vtip, trocha pritiahnutý za vlasy, ale opatrnosti nie je nikdy ...

Hlučná noc nad Dobšinou

Uverejnené 31. august 2017. Publikované v Volovské vrchy

... raz, ale vypiť sa dá!   Nakoniec som sa upokojil, lebo ten nápis bol premaľovaný a aj ten premaľovaný pruh sa už zošúchal. Nabral som si 3 litre vody, ktoré mi väčšinou vystačia na večer, na ráno ...

Z Telgártu za vodou k Dobšinej

... myslel, kto som, no zastavil a v bunde niečo usilovne hľadal. Keď som prišiel bližšie, videl som, že vybral poskladaný biely kus papiera. Keď si ma aj on poobzeral, tak papier spokojne odložil späť. Bol ...

Bez vody

Uverejnené 29. august 2016. Publikované v Slovenský kras

... chate. Stmievalo sa čoraz viac. Sem tam som pozrel nad seba a bol som spokojný. Hviezdy som videl.    Vytiahol som statív, fotoaparát a šiel som na lúku. Pozriem pred seba, západný obzor jemne žiaril ...

Cesta k chate Havrané

Uverejnené 24. júl 2016. Publikované v Muránska planina

... však kupoval ako uterák. Zakryla ma dostatočne. Nie, spacák som nemal. Nepokojná noc Natiahol som sa a vychutnával som možnosť slobody pohybu. Narovnal som si nohy, pokrčil ich v kolenách, založil ...

Odovzdanie RV-éčka

Uverejnené 07. november 2015. Publikované v Kanada

... tam ešte trocha a toto nemohol nechať len tak. Keď už konečne bol aj Johnny spokojný, mohli sme vyraziť smerom k Boltonu. Bol už najvyšší čas. Nebolo to veľmi ďaleko, len nejakých 15 km. Mali sme určený ...

V obkľúčení koní, Muránska planina

Uverejnené 25. august 2015. Publikované v Muránska planina

... sa aj rozpršalo. Skôr jemne a husto mrholilo, ale len pár minút. Nakoniec sme sa dočkali aj nášho autobusu a spokojne sme odchádzali z Muránskej planiny. Strávili sme v lone prekrásnej prírody štyri ...

Okolo Skaliska

Uverejnené 15. august 2015. Publikované v Volovské vrchy

... boli kríčky čučoriedok a Materinej dúšky (lat.: Thymus serpyllum). Armáda čmeliakov zbierala peľ a prelietavala z kvetu na kvet. Ich bzukot bol upokojujúci. Dnes som nechcel trhať rekordy v počte prejdených ...