Galmus, Poráč, Suchinec, Zlatý stôl, Skalisko - Volovské vrchy
Po hrebeni Vihorlatu
Hľadať
Prehľadávať len:
Celkom: 50 nájdených výsledkov.
Strana 1 z 3

Galmus Poráč a Suchinec

Uverejnené 04. august 2022. Publikované v Volovské vrchy

... a echo, ktoré má objem 0,75 l.    Cestou som si nazbieral mätu, z ktorej som si chcel uvariť čaj. Všetko šlo ako po masle. Čaj som si uvaril, zjedol som si doma pripravené obložené žemle. Urobil som ...

Skoro novoročný výstup na Kloptaň

Uverejnené 09. január 2022. Publikované v Volovské vrchy

... aby som nedopadol ako pri minuloročnom Novoročnom výstupe na Kloptaň. Na Kloptani Pár fotiek zo zeme som urobil a na rozhľadňu vyleziem, až keď príde Slavo. Čakám, čakám, čakám. Už aj čaj mal čas vychladnúť ...

Cez kopce a doliny

Uverejnené 02. január 2022. Publikované v Slanské vrchy

... moju dnešnú trasu. Videl som kopce a doliny, ktoré musím dnes prekonať. Trasou som sa ešte nezaoberal.    Dopil som teplý čaj, ktorý bol znova z listov jahôd, pomaly som si balil veci a o 08.00 h. ...

Túlanie sa v mrakoch

Uverejnené 02. október 2021. Publikované v Slanské vrchy

... Hľadal som miesto, ktoré by splňovalo moje predstavy. Po chvíli som ho aj našiel. Bolo pod hrebeňom, teda v závetrí, asi 300 m. ďaleko. Popritom som hľadal aj nejaké bylinky na večerný čaj. Našiel som ...

Hore do hory

Uverejnené 01. október 2021. Publikované v Slanské vrchy

... som poriadne nerozmiešal. Svetelné prekvapenie Šiel som ešte po jednu várku vody. Cestou som naďabil na zopár rastliniek mäty, tak som si chcel ešte uvariť čaj. Pred sebou v diaľke, na svahu som ...

Skratka do Poproča

Uverejnené 10. apríl 2021. Publikované v Volovské vrchy

...  Uvaril som si večeru, teplý čaj, do ktorého som si primiešal trocha alkoholu. Už som to potreboval. Nie ten alkohol, ale ten teplý čaj. Teplé jedlo som mal na Kloptani, kde som si horúcou vodou z termosky ...

Na Márovky so Stanom

Uverejnené 07. marec 2021. Publikované v Slanské vrchy

... v sedle Malý Milič. Tu som to už poznal. Zložili sme sa v altánku, každý si vybral to svoje. Ja doma pripravené rožky, teplý čaj z termosky. Stano sa nezaprel a zobral zo sebou jedlo ako pre celý regiment. ...

Cez Vlašskú lúku

Uverejnené 14. február 2021. Publikované v Slanské vrchy

... som ešte mal nejaký ten hlt teplého čaju, ktorý som vypil. Hamaka sa už kolísala, tak bolo načase sa najesť. Pustil som sa do prípravy vody. Asi hodinu mi trvalo, kým som rozpustil sneh a mal dostatok ...

V zasneženej krajine

Uverejnené 13. február 2021. Publikované v Slanské vrchy

... vôbec chuť pokračovať ďalej. Rozbalil som si batoh, vybral karimatku, to aby som nesedel na studenom. Vonku sa ocitol rožok a spoločnosť mu robila termoska s čajom. Popozeral som domček a už som rozmeriaval ...

Mierny výstup na hrebeň

Uverejnené 12. február 2021. Publikované v Slanské vrchy

... vyrážal na mrazivý víkend v Slanských vrchoch.    Dolinou Židovského potoka Tramp v zime má svoje výhody, nemusím sa strať o vodu. Snehu je všade dosť a aj bolo! Napriek tomu som vláčil vodu a čaj ...

Novoročný výstup na Kloptaň

Uverejnené 01. január 2021. Publikované v Volovské vrchy

... som vybral časť karimatky. Nezaberá to až tak veľa miesta, je to ľahké a nemusím sedieť na studenom. Sadol som si v útulni na karimatku vybral termosku s čajom, rožky a pustil som sa do obeda. Najedený ...

Klesanie, klesanie a znova len klesanie

Uverejnené 11. október 2020. Publikované v Malá Fatra

... preto som si doprial poriadne, sýte raňajky. Hemendex a aj spišské párky. A pollitrovú dávku teplého ovocného čaju.    Vrátil som sa na izbu, kde sa už väčšina osadenstva pozobúdzala. Vonku sa poriadne ...

Zabijácky traverz

Uverejnené 10. október 2020. Publikované v Malá Fatra

... kofolu, čaj a um. Kapustnica fantastická, hustá až v nej lyžička stála, kofola dodala cukor do krvi, čaj s umom zas zahrial. Nebolo mi zle, ale po tom, čo som zašiel do miestnosti kam aj kráľ chodí pešo ...

Malý a Veľký Rozsutec

Uverejnené 09. október 2020. Publikované v Malá Fatra

... pochádzať jedine z tej chaty (napr. veľké plechové sudy).    Prípravy na zavesenie hamaky mi trvali, dvakrát tak dlho ako obyčajne. Prvýkrát som si vybral mladé stromy, ktoré vyzerali fajn. To však ...

Žobrák

Uverejnené 29. august 2020. Publikované v Čergov

... vodu a umýval som sa. Celý, celučičký. Navaril som si čaj z mäty, ktorá rástla naokolo. Popíjal som teplý čaj a vychutnával si krásnu chvíľku. Ľahol som do hamaky a moje telo priadlo blahom. Zaspal ...

Hrebeňom Čergova

Uverejnené 28. august 2020. Publikované v Čergov

... voda.      Poriadne som sa umyl, vyčistil hydrovak a nabral do neho vodu. S echom plným vody som sa vrátil späť k laviciam. Uvaril som si čaj, polievku. Poriadne som sa najedol. Počítal som s tým, ...

Čergov, Sokolova skala

Uverejnené 27. august 2020. Publikované v Čergov

...  Uvaril som si polievku a čaj. Zjedol rožok s čajom. Nechal som si asi 3 deci čaju. Na zajtra ráno mi to stačiť bude. Vodu si doplním z prameňa pod Minčolom. Bolo už skoro 23.00 h., keď som konečne zaľahol ...

Klesania v daždi

Uverejnené 17. august 2020. Publikované v Slanské vrchy

... ktorá vykazovala jasné známky používania. To nebolo dobré. Aspoň, že voda miestami vymyla blato a dalo sa ísť po kameňoch. Pôda blatistá, ílovitá. Lepila sa mi na nohy a tie boli ešte ťažšie, ako zvyčajne. ...

Pohodovým chodníčkom

Uverejnené 16. august 2020. Publikované v Slanské vrchy

... premáčaná a rástli tam vlhkomilné rastliny. Jasné, že aj mäta. Nazbieral som si na čaj.    Čo som si všimol bol krmelec. Takže toto bol ten objekt zakreslený na mape? Bod. č. 6. splnený. Odtiaľto ...

Cestami necestami na Javornícku poľanu

Uverejnené 15. august 2020. Publikované v Slanské vrchy

...       Okraj cesty som aj videl, aspoň som tušil, že ten okraj, tam hore asi bude kraj cesty. Tak som sa k nemu blížil. Všade v lese skaly, menšia aj väčšie, niektoré pevné, iné kymácajúce sa. Chytil ...